Irish House Sinaia

De curand, saptamana trecuta respectiv, am luat o pauza de la retete culinare si gatit si am plecat in vacanta. Am stat o noapte la Sibiu, ca sa putem vizita Palatul Brukenthal si centrul istoric si apoi am taiat-o spre Valea Prahovei si intr-un final am ajuns la Sinaia. Poate va aduceti aminte ca de la Sinaia am pus reteta de pui cu sampanie… se pare ca nici in vacanta nu am putut sa stau departe de retetele mele iubite.

La Sinaia, am plecat fara sa avem rezervare la vreo pensiune, ne-am gasit ca o sa gasim ceva ok la fata locului. Dupa ce am facut 3 ture de statiune si deja am intrat in disperare, de foame si de durere de spate, dupa ce am gasit un hotel la 220 ron, dar era atat de trendy incat usa de la intrare, glisanta fiind, avea un afis mare scris cu markerul “usa se deschide cu mana” … asa ca am urcat inspre peles si am coborat din nou spre centru, spre Winmarkt si pe strada Aosta, am oprit la o pensiune care avea afis “camere libere”. Am nimerit super fain, la o pensiune de 3 stele (e declarata de 2) dar e sigur de 3), pensiunea Tui. Cazarea pentru camera dubla, cu baie proprie foarte curata, cu televizor si super incalzire a fost 100 ron pe noapte. Foarte convenabil as zice, mai ales ca era fix in centrul statiunii.

Ne-am cazat si rapusi de foame am iesit la vanatoare si ne-am oprit la primul restaurant care ne-a iesit in fata, respectiv Irish House Sinaia. Ne-a placut atat de mult incat am mancat acolo pe toata durata excursiei. O sa va spun cu bune si rele ce a insemnat experienta Irish House.

Am mancat acolo ciorba, fel principal, desert, pizza, de unele am fost foarte multumiti, de altele mai putin multumiti, in sensul ca am comandat plina de speranta o salata de varza si mi-au adus-o nepreparata iar in oliviera era un otet care se voia aceto-balsamico, decat ca era un otet de mere… nu prea am avut cu ce sa-mi prepar salata. Am facut pe rozatoarea si de foame a mers si asa.

In rest, nu am ce reprosuri sa le fac, mancarea a fost foarte buna, sotul a mancat o ciorba de burta, chiar reusita as zice, nu s-au zgarcit deloc la portii, o portie de ciorba de burta cu ardei si cu smantana costa 12 lei. Eu am luat o supa de gaina cu taietei, avea si carnita, avea si patrunjel, taietei… foarte buna, la 9 lei portia.

Gratarul de porc si cartofii natur au fost si ei numai buni, cel putin asa a decretat sotul. Nu mai stiu exact cat era portia, dar in jur de 25 de lei. Eu am luat o salata de cruditati, morcovi, mar, telina, cu pui si putina maioneza si lamaie. Nu m-a impresionat in mod deosebit, dar am apreciat faptul ca toate legumele au fost foarte proaspete.

A doua si a treia zi am mancat pizza, de doua feluri, ambele foarte bune. Una bucata pizza Dracula cu diverse sortimele de carne, un fel de pizza Canibale si una bucata pizza cu cabanos si ou, care mi s-a parut mult mai buna si mult mai aspectuoasa. Foarte si foooarte iute a fost sosul de chilli, cu care au fost foarte generosi.

O alta mica dezamagire la capitolul salata, a fost salata bulgareasca, care nu are nici un fel de dressing si nici sare si piper, deci e destul de seaca. Spre rusinea mea, am dres-o cu putin ulei de masline pentru ca am cerut maioneza si mi s-a raspuns scurt ca la salata bulgareasca nu se serveste maioneza.

La capitolul deserturi, am incercat papanasii si salata de fructe. Papanasii au fost foarte buni si dulceata de afine specifica restaurantelor de munte, salata de fructe insa a fost o dezamagire, pentru ca nu stiu daca stiti, conservele tropical cocktail, acelea cu 3 lei la hypermarket… cam asta insemna salata de fructe, o conserva de genul acela, golita intr-un pahar si cu un mare mot de frisca. N-a fost rea, dar n-a fost nimic deosebit. Cea mai buna salata de fructe daca tot e sa-mi aduc aminte am mancat-o in Cluj, la Napoli Centrale.

De remarcat ca localul e foarte frumos aranjat, ruleaza muzica irlandeza, personalul e foarte bine instruit si amabil. Cu bune cu rele, ne-a facut placere sa mancam acolo. In speranta ca nu v-am plictisit, o sa va mai povestesc despre mini concediul nostru si pe unde si ce-am mai mancat.

19 Comments

1. Pica bine articolul, asa, de St Patrick’s … 🙂

2. Roxana

foarte buna ideea cu recenziile astea la restaurante
    Noi am mancat acolo doar de doua ori, luna trecuta si acum cativa ani, sigur o sa revenim, ca ne-am simtit foarte bine
    Am fost si noi un pic derutati, ca pizza si ce-am mai mancat au fost foarte bune, dar cartofii prajiti ne-au dezamagit
    Mi-a placut ca e un local cu multe mese, si totusi, asa cum e impartit, nu pare aglomerat

3. laurica

Am fost entuziasmata de blog ul tau la inceput dar vad ca postezi reclame. Apropo nu am gasit in blog-ul tau “macaroane cu branza”

4. Andra, nu stiu de sf. patrick, nu cred ca e sarbatoare romaneasca.

Roxana, ai dreptat cu tot ce ai zis.

Laurica, reclama inseamna ca resturantul sa ma plateasca sa scriu despre ei, ceea ce nu e cazul. Postez reclame? :)) nu cred ca un restaurant m-ar plati sa zic ce am zis aici :))

si “apropo” chiar daca as posta reclame nu e problema ta, pentru ca blogul asta trebuie sa se intretina cumva. Oamenii ca tine se asteapta la retete, eventual sa le fac si la cerere si din ingrediente scumpe si fara strop de pu blicitate pe blog. Ia mai gandeste-te putin, vrei?

inca o data, recenzia NU e publicitate

5. Draga mea nu te descuraja ,faci treaba foarte buna .Iti dorim concediu placut si sa ne mai scrii .Poate de Pasti ne sugerezi ceva nou ….

6. Nu e romaneasca, e Irish, tocmai de-aia ziceam 🙂

7. de ce ar plati sa spuna si ce anume a nemultumit-o? mie mi s-a parut foarte obiectiv articolul…
    keep up the good work 😉

8. Anonymous

imi place Teo ca esti obiectiva si pretentioasa.
    Daca ai capacitatea de a-ti atrage reclama pe site, bravo tie si la cat mai multa inainte!!!
    Dupa fapta si rasplata!
    Blog bun, rasplata pe masura.
    Care-i parerea ta despre roblogfest?

Cu drag,
    Liana M.

9. Sim Filip

Hei, s-a scris foarte frumos despre tine in Dilema Veche, in cazul in care nu ai citit articolul. 😛 Imi place blogul tau, savurez retetele de ceva timp. 😀

10. Anonymous

Buna seara tuturor!
    recomandarile mele in Sinaia in materie de restaurante sunt: Rataurantul Hotelului Anda, Snow, Cabana Schiori, La marmote…Mancarea este buna, iar preturile accesibile!
    Nico

11. Visan Florin

Mi se pare putin cam piperat la preturi.
    In rest, keep up the good work, si concediu placut.

12. Anonymous

Am de facut o precizare: sa stii ca in orice restaurant care se respecta salata de varza se aduce nepreparata…si clientul o face cum vrea el…daca are cu ce:)

13. Stepfhanie

Vaaai ai fost la Sibiu si nu ai zis nimic! Ca faceam cumva sa te intalnesc 2 minute! Sper ca te-ai simtit bine la noi!

14. Anonymous

De fiecare data cand ma duc la Sinaia, trec pe la Irish House.Imi place foarte mult atmosfera de acolo si mancarea e buna.Andreea M.

15. Anonymous

Buna Teo,

Imi permit sa-ti mai fac o sugestie de restaurant in Sinaia. Incearca restaurantul hotelului Anda. Au o bucatarie fff buna si multe produse "de casa". Au un parfait.hhmmm grozav. Cristina M.

16. Anonymous

Am fost si eu in cateva randuri la acest restaurant.Sincer nu-mi mai aduc aminte daca se mananca bine sau nu .. pentru ca asta a "palit" in raport cu cat te lasa sa astepti pana ti se aduc felurile comandate, refuzul categoric la o dorinta a clientului ( as spune eu nici macar exagerata), muzica excesiv de puternica care nu te lasa sa vorbesti si nici sa mananci, zona de nefumatori care face spatiu comun cu cea de fumatori, personal care "pare ca stie totul" dar care nu prea are habar de cum se presteaza un serviciu public. Ce-as mai putea spune .. doar pozitia este avantajoasa .. in cadrul statiunii.

17. iulia

Si noi am fost la Sinaia in mini-concediu. Am stat putin mai jos de pensiunea in care ai stat tu, Teo. La Irish ne-a placut si noua mult… pacat ca nu ati pozat si geamurile acelea pictate din spate de la nefumatori. Pe noi ne-a servit foarte repede, in conditiile in care restaurantul era plin. A fost super !

18. La Irish House e buna doar pizza si mai ales sosul de chilli. Restul mancarii mi se pare facut la repezeala, cel putin comparand cu alte restaurante unde mananc. Am mancat o ciorba de burta, cred ca era din conserva. Pizza in schimb e geniala, e atata de buna incat cred ca are la baza ceva semipreparat. Atat de buna incat am facut zeci de drumuri Brasov – Sinaia.

19. Anonymous

Am mancat si noi la Irish House de 2 ori.
    A fost la inceputul toamnei, si aveau deschisa "terasa"…adica un imens cort de prost gust…mie nu mi-a placut deloc!
    Muzica bunicica totusi, si pizza deasemenea. Dar iti cam pierea cheful de mancare din cauza decorului…
    Din pacate Sinaia sta f prost la capitolul restaurante.
    La Marmote e ok ca design, atmosfera…dar e f scump, si are portii miiicii, si mancarea cam proasta.
    Noi cand suntem pe Valea Prahovei mancam ori la Cabana Schiori ori la gura Diham. De la astea doua am plecat de fiecare data super-multumiti de tot!